Välj en sida

Isen på Glasbrukssjön bär

av | jan 16, 2019 | Styrelsen | 0 Kommentarer

Tänkte precis posta en bild och skriva att Glasbrukssjöns is är kalas för skridskoåkning. Åkte ett antal varv på långfärdsskridskor idag och isen är jämn och uppåt 10 cm tjock, inte tillstymmelse till rörelse eller ljud när man skrinnar. Men nu efter snöfallet är det nog bättre för promenader och skidor. Hursomhelst, det är inga problem att ge sig ut på isen för närvarande.

0 kommentarer

Skicka en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Kontakt
Enklaste sättet att nå föreningen är på info@lillabjorknas.se
Telefonnummer finns på styrelsens sida här.

Gör som 193 andra, prenumerera du med.